• Home
  • Oferta
    • WWW
    • Obsługa
    • Hosting
    • Domeny
  • Idea
  • Płatności
  • Blog
  • Kontakt
Załóż konto
Panel klienta

Kiedy klient nie dowierza…

24 lipca 2017Aktualności, Panel klientaBrak komentarzyZespół Daventi

Wpis inspirowany odpowiedziami, które w ostatnim czasie wyjątkowo często trafiały na naszą skrzynkę mailową. Mowa o reakcjach zaskoczenia w sytuacjach, kiedy klient (lub dopiero potencjalny klient) otrzymuje odpowiedź… szybciej, aniżeli przyzwyczaiła go konkurencja 😉

To dziwne, że o tym piszemy. Według nas nie ma się przecież czym chwalić. Co takiego nadzwyczajnego jest w tym, że na wiadomości odpisuje się… szybko? I reakcję podejmuje błyskawicznie? Ano najwidoczniej coś jest. I zamieszczamy krótkie wyjaśnienie o tym, dlaczego U NAS czas reakcji na otrzymywane zapytania i wiadomości jest taki kluczowy. I dlaczego nasze centrum wsparcia nazywa się właśnie Szybka Pomoc Asystenta, w skrócie – SPA.

Otóż drodzy czytelnicy, większość usług, które świadczymy, to usługi techniczne. Dotyczą rozmaitych spraw związanych ze stronami internetowymi, domenami czy hostingiem. O ile na drobne poprawki lub dodanie funkcjonalności (np. na stronie) można chwilę poczekać, tak w przypadku sytuacji nagłych i nieprzewidzianych – awarii lub zleceń „na wczoraj” – naprawdę nie ma czasu do stracenia.

Ponadto chcemy być dla przedsiębiorstw i osób indywidualnych korzystających z naszych usług ostoją zaufania i spokoju. A choćby z własnych doświadczeń różnych współpracy wiemy, że najgorsza jest niepewność. Niepewność, czy po drugiej stronie znajdzie się osoba, która sprawnie zajmie się naszym interesem.

W niedzielę lub w środku nocy?

Oczywiście. Świadczenie chociażby usług hostingowych wiąże się z ogromną odpowiedzialnością. Za strony internetowe i konta pocztowe. Każda zwłoka w przypadku awarii to utracony potencjał korzyści dla naszych klientów, np. spowodowany niemożnością zobaczenia strony przez kluczowego klienta lub trudnościami z wysłaniem / odebraniem korespondencji e-mail. Ale bez obaw, wiele miesięcy minęło od ostatniej awarii, a dostępność usług (którą bez przerwy sprawdzamy z niezależnych lokalizacji z całego świata) oscyluje w granicach 99,99%.

Jesteśmy więc do dyspozycji. Zawsze i bez przerwy pod adresem spa@daventi.pl, a zwykle również na czacie dostępnym tutaj na stronie internetowej i w panelu klienta. Po prostu kliknij w ikonę w prawym dolnym rogu i daj nam do 2 minut na połączenie. A jeśli w danym momencie naprawdę nie możemy udzielić odpowiedzi, wyślij e-maila na adres SPA, pod którym zawsze prowadzony jest gorący dyżur.

A że lato trwa w pełni, ale pogoda płata figle, na koniec przesyłamy nie tylko gorące odpowiedzi, ale również gorące pozdrowienia. 🙂

Zespół Daventi.

Podziel się!

  • Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • LinkedIn
Poprzedni wpis SPA w Boże Ciało Następny wpis Godziny pracy – 14.08 i 15.08

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

OFERTA
Hosting
Domeny
Strony internetowe
Obsługa techniczna

DAVENTI
Idea
Płatności
Aktualności
Biblioteczka
Kontakt

DOKUMENTY
Regulamin serwisu
Polityka prywatności
Polityka cookies

POLUB NAS

Facebook

Gwarancja bezpiecznych płatności.

MASZ PYTANIA?
Jest SPA, czyli Szybka Pomoc Asystenta.

TELEFON
(33) 300 300 1
pn-pt 8:00 – 16:00

E-MAIL
spa@daventi.pl
24h/7

CZAT

start

CZAT
pon – pt
od 8:00 – do 16:00

Projektujemy strony internetowe dla klientów z całej Polski, ale najczęściej pochodzą oni ze śląska i naszej okolicy, czyli takich miast jak: Częstochowa, Żory, Rybnik, Gliwice, Katowice, Sosnowiec, Tychy.