Wpis inspirowany odpowiedziami, które w ostatnim czasie wyjątkowo często trafiały na naszą skrzynkę mailową. Mowa o reakcjach zaskoczenia w sytuacjach, kiedy klient (lub dopiero potencjalny klient) otrzymuje odpowiedź… szybciej, aniżeli przyzwyczaiła go konkurencja 😉
To dziwne, że o tym piszemy. Według nas nie ma się przecież czym chwalić. Co takiego nadzwyczajnego jest w tym, że na wiadomości odpisuje się… szybko? I reakcję podejmuje błyskawicznie? Ano najwidoczniej coś jest. I zamieszczamy krótkie wyjaśnienie o tym, dlaczego U NAS czas reakcji na otrzymywane zapytania i wiadomości jest taki kluczowy. I dlaczego nasze centrum wsparcia nazywa się właśnie Szybka Pomoc Asystenta, w skrócie – SPA.
Otóż drodzy czytelnicy, większość usług, które świadczymy, to usługi techniczne. Dotyczą rozmaitych spraw związanych ze stronami internetowymi, domenami czy hostingiem. O ile na drobne poprawki lub dodanie funkcjonalności (np. na stronie) można chwilę poczekać, tak w przypadku sytuacji nagłych i nieprzewidzianych – awarii lub zleceń „na wczoraj” – naprawdę nie ma czasu do stracenia.
Ponadto chcemy być dla przedsiębiorstw i osób indywidualnych korzystających z naszych usług ostoją zaufania i spokoju. A choćby z własnych doświadczeń różnych współpracy wiemy, że najgorsza jest niepewność. Niepewność, czy po drugiej stronie znajdzie się osoba, która sprawnie zajmie się naszym interesem.
W niedzielę lub w środku nocy?
Oczywiście. Świadczenie chociażby usług hostingowych wiąże się z ogromną odpowiedzialnością. Za strony internetowe i konta pocztowe. Każda zwłoka w przypadku awarii to utracony potencjał korzyści dla naszych klientów, np. spowodowany niemożnością zobaczenia strony przez kluczowego klienta lub trudnościami z wysłaniem / odebraniem korespondencji e-mail. Ale bez obaw, wiele miesięcy minęło od ostatniej awarii, a dostępność usług (którą bez przerwy sprawdzamy z niezależnych lokalizacji z całego świata) oscyluje w granicach 99,99%.
Jesteśmy więc do dyspozycji. Zawsze i bez przerwy pod adresem spa@daventi.pl, a zwykle również na czacie dostępnym tutaj na stronie internetowej i w panelu klienta. Po prostu kliknij w ikonę w prawym dolnym rogu i daj nam do 2 minut na połączenie. A jeśli w danym momencie naprawdę nie możemy udzielić odpowiedzi, wyślij e-maila na adres SPA, pod którym zawsze prowadzony jest gorący dyżur.
A że lato trwa w pełni, ale pogoda płata figle, na koniec przesyłamy nie tylko gorące odpowiedzi, ale również gorące pozdrowienia. 🙂
Zespół Daventi.